Saturday 11 February 2012



Khas untuk ma tersayang...tetibe teringat kt ma laaa...adessss!! 


Ibu,
Ingin rasanya kembali berada disisimu.
Merasakan hangatnya dekapan kasih yang dulu setia menimang lelapku.

Ibu,
Kini ananda melangkah dalam doamu.
Bersama waktu ananda yakin ananda mampu meraih impianku.

Mampu membawa segala harap indah itu,
Harap yang terangkai dari doa dan air matamu.

Kerana ananda yakin,
Senyum kasihmu selalu ada disini.
Menemani alunan hatiku.

Semoga,
Tuhan mengampuni dosamu.
Khilaf jiwa yang tercipta,
Demi meraih mimpi dan Egoku.

Maha Indah,

Terima kasih Tuhan,
Engkau telah izinkan hamba menjaga Amanahnya.
Engkau telah izinkan hamba memeluk rindunya.
 
untuk abah juge..hehe
 
abah…
semenjak kecil aku dibesarkan bagai menatang minyak yang penuh
semenjak kecil aku dimanjakan dengan belaian gurauanmu yang indah
semenjak kecil aku diberi penghargaan umpama seorang raja
 
abah…
ketika aku mengalah…
engkau semangatku
ketika aku sakit…
engkau penawarku
ketika aku bersedih…
 
abah...kau air mataku
ketika aku ketawa
engkau riangku
dan ketika engkau berduka?
aku harap akulah penawar duka laramu

No comments:

Post a Comment